Mam to szczęście, że zarówno z zawodu, jak i zamiłowania jestem copywriterką i wykładowczynią akademicką – a te dwie profesje pięknie się łączą i uzupełniają. Od pierwszych lat mojego życia zawodowego jestem związana z uczelnią, a konkretnie z Uniwersytetem Śląskim. Pracuję tam na stanowisku badawczo-dydaktycznym, a w 2018 roku obroniłam swój doktorat. W tym samym roku, wystartowałam ze swoją działalnością copywriterską. Tak powstała marka „Łapaj Teksty! Kreacja słowa”, którą tworzyłam wraz z zespołem kilku wspaniałych dziewczyn. Ponieważ każda z nas miała swoje zajęcia, postanowiłam, że zacznę kształtować własną historię.
W 2022 roku z sentymentem pożegnałam „Łapaj Teksty!” i odrodziłam się jako Dr_Copywriter. Moją misją jest uzdrawianie tekstów przedsiębiorców z braku skuteczności i konwersyjnej niewydolności. Pomagam przedsiębiorcom lepiej eksponować wartość ich produktów i usług, a dzięki temu skuteczniej trafiać do ludzi, z myślą o których powstają ich oferty. Moje copy zaplecze to puzzle łączące wiedzę: biznesową, psychologiczną i marketing.
Nie straszny mi jest wnikliwy research – dobre wyszukiwanie informacji jest podstawą, zarówno w odniesieniu do artykułów naukowych, jak i tekstów copywritierskich.
Wiem jak prowadzić warsztaty i szkolenia, by zainteresować i utrzymać uwagę uczestników. Łatwiej jest mi dobrać określone metody dydaktyczne, w zależności od celu szkolenia.
Wierzę, że nawet o najbardziej skomplikowanych czy nudnych rzeczach, można opowiedzieć w taki sposób, że w miejsce naukowego bełkotu, pojawi się intrygujący tekst, pisany przez człowieka i dla człowieka. I nie ważne czy czyta to prezes firmy, potencjalny klient, czy przypadkowa osoba – treść będzie jasna, a wiedza przekazana mimochodem.
Nie lubię, gdy ktoś spłyca copywriting do: „pisania tekstów sprzedażowych”.
Dla mnie copywriting jest uważnością na potrzeby drugiego człowieka. Fascynuje mnie, w jak naturalny sposób, łączy się tu wiedza z zakresu: biznesu, psychologii i marketingu.
W mojej filozofii copywritingu liczą się 3 wartości, którymi się kieruję:
AUTENTYCZNOŚĆ. Wierzę, że każda marka posiada wystraczająco dużo własnych, inspirujących historii, by o nich opowiedzieć. Trzeba tylko umiejętnie je wydobyć i zaprosić odbiorcę do wysłuchania Twojej.
CAŁOŚCIOWE SPOJRZENIE na produkt i usługę, postrzegając je przez pryzmat marki i jej głosu oraz konkretnej grupy odbiorców. Dzięki temu, cała komunikacja jest spójna i wartościowa.
PISZĘ W DUCHU HUMAN 2 HUMAN. Jestem przekonana, że komunikując się szczerze i prawdziwie, dotrzemy do ludzi wyznających takie same wartości, jak my.
To ma znaczenie, co na tej stronie napiszesz. Od tego, zależy czy wzbudzisz zaufanie odbiorcy, czy przekonasz go do swojej oferty i zachęcisz do zakupu. Żaden produkt nie obroni się sam. Nie wystarczy, że o nim opowiesz. Potrzebujesz wiedzieć JAK zrobić to w taki sposób, by Twój Klient nie miał wątpliwości – że jesteś dla niego najlepszym możliwym wyborem. W tym właśnie mogę Ci pomóc.
Myśląca przyszłościowo (futuristic) – ludzie szczególnie uzdolnieni w temacie futurystycznym inspirują się przyszłością i tym, co mogłoby być. Inspirują innych swoimi wizjami przyszłości.
W copywritingu , ważna jest umiejętność pokazania miejsca, do którego zabierze Klienta Twój produkt czy usługa. Zarysowania wizji nowej rzeczywistości 😊.
Empatyczna (empathic)– czyli zdolność do wyobrażania sobie siebie w życiu innych lub sytuacjach innych. Nie ma copywritingu bez empatii i zdolności wczucia się w sytuację drugiego człowieka. Ten talent, w ukazywaniu zrozumienia dla bolączek i problemów Klienta, ma szczególnie istotne znaczenie w skutecznym konstruowaniu oferty.
Zdobywczyni (achiever) – ludzie posiadający ten talent mają dużo wytrwałości i zdolności do wytężonej pracy. Czerpią satysfakcję z bycia zajętym i produktywnym. Copywriting to nie wena, tekst nie dzieje się sam. Jest wynikiem badania oferty i klienta, researchu, analizy, czerpania wiedzy z różnych dziedzin. Zdecydowanie jest wynikiem solidnej i rzetelnie wykonywanej pracy.
Skupiona (focus) – to w skrócie skupienie na celu. Obranie konkretnego kierunku i podążanie za nim. Dokonywanie niezbędnych poprawek, by pozostać na drodze do jego osiągnięcia. Ustalenie priorytetów, a następnie działanie. Mogłaby to być jedna z definicji Skutecznego Copywritingu – nastawienia na cel sprzedażowy i konsekwentnego układania elementów, które go zrealizują.
Odpowiedzialna (responsibile) – copywriting łączy przebojowość z pokorą. Potrzeba przebojowości, by pisać wartością produktu i sporego tupetu, by patrzeć na niego oczami klienta z największym możliwym uwielbieniem. Potrzeba też pokory, by wysłuchać uważnie swojego odbiorcę i klienta, tak by to jego, a nie produkt stawiać w centrum. Odpowiedzialność, to też dowożenie tekstów na czas i uwzględnianie elementów, na które umawiam się z klientem. Tak rozumiem ten talent w kontekście mojej pracy.
Masz do mnie jakieś pytania? Śmiało, pisz! Ja mam dla Ciebie dużo ciekawych odpowiedzi!
A jeżeli wolisz, to dzwoń! Nawet jeżeli nie odbiorę od razu, to oddzwonię do Ciebie w pierwszej możliwej chwili.