Ty zajmij się swoim biznesem.
A ja o nim opowiem.

Dlaczego Twoje teksty nie sprzedają?

Tekst copywriterski spełnia jeden cel – ma być skuteczny. Ma zapewniać Ci wysoką konwersję, a dzięki temu dla Ciebie zarabiać.
Dlaczego tak nie jest? Powodem może być:

Przerost formy nad treścią. Masz na stronie lub w ofercie piękne, okrągłe zdania, które nie dostarczają ważnych, z punktu widzenia Twojego odbiorcy, informacji.

Teksty nie są dopasowane do Twojej grupy docelowej. Mówiąc do każdego, nie mówisz do nikogo. Klient chce czuć, że ten produkt jest stworzony właśnie dla niego.

Klient nie widzi, na podstawie przeczytanego tekstu, co stanowi wartość Twojej oferty i dlaczego miałby skorzystać z niej właśnie u Ciebie.

TWORZĘ TEKSTY, DZIĘKI KTÓRYM:

SZYBCIEJ I SKUTECZNIEJ TRAFISZ DO KLIENTÓW. Przemyślana treść pomoże Ci lepiej dotrzeć do ludzi z myślą, o których powstaje Twój produkt lub usługa, a nie przypadkowych osób, których nie zainteresujesz swoją ofertą.

ZWIĘKSZYSZ KONWERSJĘ SWOJEJ OFERTY. Dzięki tekstom pisanym z perspektywy Klienta, pozyskasz w gąszczu informacji jego uwagę i sprawisz, że Klienci sami będą przekonani do zakupu.

LEPIEJ WYEKSPONUJESZ WARTOŚĆ PRODUKTÓW I USŁUG. Wiedząc w jaki sposób podkreślić swoje atuty, nie tylko wyróżnisz się od konkurencji, ale pokażesz głos i siłę swojej marki.

Łączę wartość produktów i usług ze światem Klienta.

JAKIE TREŚCI TWORZĘ?

Na stronę WWW

Oferty sprzedażowe i treści na landing page

Opisy produktów i usług

Artykuły eksperckie na blogi

DLA JAKICH BRANŻ CHĘTNIE PISZĘ TEKSTY?

Wśród moich Klientów znajdują się rozmaite branże: florystyczna, logopedyczna, prawnicza, filmowa, modowa, elektryczna i elektroniczna, coachingowa, eventowa, medyczna, sportowa, edukacyjna, maszynowa, dekoratorska, wypoczynkowa, sektor AGD.

Najchętniej jednak tworzę teksty dla firm związanych z:

  • Prawem
  • Edukacją
  • Modą
  • Biżuterią
  • Architekturą i dekoracjami wnętrz
  • Urządzeniami elektrycznymi i elektronicznymi

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA ZE MNĄ?

Zaczynam od rozmowy z Klientem i zadania kilku kluczowych pytań na temat celu tekstu, grupy docelowej, produktów i usług. Na tej podstawie przygotowuję wstępną wycenę i plan współpracy.

Proszę o wypełnienie briefu i odpowiedź na szereg szczegółowych pytań. Pozwala mi to lepiej poznać Twoją firmę, ofertę, odbiorcę i konkurencję. Dzięki temu, napiszę teksty w 100% dopasowane do Twojej marki.

Dokonuję, w razie potrzeby, dodatkowego researchu i przygotowuję tekst dla Klienta. To nie koniec naszej współpracy. Czasem, dopiero na etapie finalnym Klient dostrzega potrzebę uzupełnienia określonych informacji. Dopracowujemy tekst do momentu, gdy obie strony będą zadowolone z efektu.

JAKICH TEKSTÓW DLA CIEBIE NIE NAPISZĘ?

Nie zajmuję się tworzeniem treści w social mediach.

Chętnie jednak zerknę na Twoje posty, pod kątem skuteczności copywriterskiej i podpowiem jak je podkręcić i ulepszyć.

ILE TO U MNIE KOSZTUJE?

Przygotowanie tekstów dla moich Klientów wyceniam indywidualnie.

Ponieważ nie przeliczam tekstu na znaki ze spacją, a swoją pracę traktuję poważnie i przygotowuję się do niej z należytą uważnością, a każdy tekst ma różną specyfikę, nie mam gotowego cennika.

Ale tutaj możesz sprawdzić, od czego m.in. zależy cena moich tekstów:

  • charakteru tekstu (teksty na stronę www/ oferta/ landing/ artykuł na blog),
  • rodzaju i celu tekstu (sprzedażowy/ lifestylowy/ edukacyjny),
  • jakości dostarczonego briefu (stopnia szczegółowości i kompleksowości informacji),
  • języka – j. polski/ j. angielski,
  • czasu potrzebnego do zaznajomienia się z materiałem oraz pracy nad tekstem,
  • oczekiwanego czasu realizacji usługi.

Potrzebujesz pomocy w napisaniu tekstu dla Twojego biznesu? Chętnie Ci pomogę! Daj znać!