Ty zajmij się swoim biznesem.
A ja o nim opowiem.

Dlaczego Twoje teksty nie sprzedają?

Tekst copywriterski spełnia jeden cel – ma być skuteczny. Ma zapewniać Ci wysoką konwersję, a dzięki temu dla Ciebie zarabiać.
Dlaczego tak nie jest? Powodem może być:

Przerost formy nad treścią. Masz na stronie lub w ofercie piękne, okrągłe zdania, które nie dostarczają ważnych, z punktu widzenia Twojego odbiorcy, informacji.

Teksty nie są dopasowane do Twojej grupy docelowej. Mówiąc do każdego, nie mówisz do nikogo. Klient chce czuć, że ten produkt jest stworzony właśnie dla niego.

Klient nie widzi, na podstawie przeczytanego tekstu, co stanowi wartość Twojej oferty i dlaczego miałby skorzystać z niej właśnie u Ciebie.

TWORZĘ TEKSTY, DZIĘKI KTÓRYM:

SZYBCIEJ I SKUTECZNIEJ TRAFISZ DO KLIENTÓW. Przemyślana treść pomoże Ci lepiej dotrzeć do ludzi z myślą, o których powstaje Twój produkt lub usługa, a nie przypadkowych osób, których nie zainteresujesz swoją ofertą.

ZWIĘKSZYSZ KONWERSJĘ SWOJEJ OFERTY. Dzięki tekstom pisanym z perspektywy Klienta, pozyskasz w gąszczu informacji jego uwagę i sprawisz, że Klienci sami będą przekonani do zakupu.

LEPIEJ WYEKSPONUJESZ WARTOŚĆ SWOJEJ OFERTY. Wiedząc, w jaki sposób podkreślić swoje atuty, nie tylko wyróżnisz się od konkurencji, ale pokażesz głos i siłę swojej marki.

Łączę wartość produktów i usług ze światem Klienta.

JAKIE TREŚCI TWORZĘ?

Na stronę WWW

Oferty sprzedażowe i treści na landing page

Opisy produktów i usług

Artykuły eksperckie na blogi

W czym jeszcze mogę Ci pomóc?

  • Planujesz wydać swój kurs online i masz problem ze stworzeniem przemyślanych treści pod scenariusz do nagrania?
  • Masz ogrom wiedzy, ale nie wiesz, jak ją przekazać i jak umiejętnie dokonać selekcji, by do Twoich kursantów trafiła wiedza w skondensowanej formie, ale zawierająca wszystko to, co jest im niezbędne?
  • A może przymierzasz się do napisania e-booka, ale nie wiesz, jak sensownie podzielić swoją wiedzę na poszczególne części, jak zaplanować strukturę treści, by prowadziła Twojego czytelnika z puntu A do punktu B, jak stworzyć nagłówki i śródtytuły, które odpowiednio uporządkują treść?

Chętnie Ci w tym pomogę! To Ty decydujesz na jakim etapie i w jakim zakresie współpracujemy. Czy pomagam Ci w stworzeniu i opracowaniu treści od samego początku, czy masz już przygotowany wstępny zarys merytoryczny i potrzebujesz wyszlifować go pod kątem copywriterskim.

Potrzebujesz pomocy?

Zapraszam do zakładki Kontakt – z przyjemnością pomogę!

DLA JAKICH BRANŻ CHĘTNIE PISZĘ TEKSTY?

Wśród moich Klientów znajdują się rozmaite branże: florystyczna, logopedyczna, prawnicza, filmowa, modowa, elektryczna i elektroniczna, coachingowa, eventowa, medyczna, sportowa, edukacyjna, maszynowa, dekoratorska, wypoczynkowa, sektor AGD.

Najchętniej jednak tworzę teksty dla firm związanych z:

  • Prawem
  • Edukacją
  • Architekturą i dekoracjami wnętrz
  • Urządzeniami elektrycznymi i elektronicznymi

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA ZE MNĄ?

Najpierw porozmawiamy o Twoim biznesie. Zadam Ci kilka pytań na temat celu tekstu, Twoich Klientów i Twojej grupy docelowej i Twojej oferty. Na tej podstawie przygotowuję wstępną wycenę i plan współpracy.

Poproszę Cię o wypełnienie briefu i odpowiedź na szereg szczegółowych pytań. Pozwoli mi to lepiej poznać Twoją firmę, ofertę, odbiorcę i konkurencję. Dzięki temu, napiszę teksty w 100% dopasowane do Twojej marki i oddające realną wartość Twojej oferty.

Przygotowuję tekst na Twoją stronę www lub treść oferty sprzedażowej. To nie koniec naszej współpracy. Towarzyszę Ci do samego końca nanoszenia zmian na stronie lub tworzenia landing page'a. Czasem dopiero na etapie finalnym pojawia się potrzeba uzupełnienia określonych informacji, dlatego jestem do Twojej dyspozycji do samego końca.

JAKICH TEKSTÓW DLA CIEBIE NIE NAPISZĘ?

Nie zajmuję się tworzeniem treści w social mediach.

Chętnie jednak zerknę na Twoje posty, pod kątem skuteczności copywriterskiej i podpowiem jak je podkręcić i ulepszyć.

ILE TO U MNIE KOSZTUJE?

Przygotowanie tekstów dla moich Klientów wyceniam indywidualnie.

Ponieważ nie przeliczam tekstu na znaki ze spacją, a swoją pracę traktuję poważnie i przygotowuję się do niej z należytą uważnością, a każdy tekst ma różną specyfikę, nie mam gotowego cennika.

Ale tutaj możesz sprawdzić, od czego m.in. zależy cena moich tekstów:

  • charakteru tekstu (teksty na stronę www/ oferta/ landing/ artykuł na blog),
  • rodzaju i celu tekstu (sprzedażowy/ lifestylowy/ edukacyjny),
  • jakości dostarczonego briefu (stopnia szczegółowości i kompleksowości informacji),
  • języka – j. polski/ j. angielski,
  • czasu potrzebnego do zaznajomienia się z materiałem oraz pracy nad tekstem,
  • oczekiwanego czasu realizacji usługi.

Potrzebujesz pomocy w napisaniu tekstu dla Twojego biznesu? Chętnie Ci pomogę! Daj znać!