Tworzenie treści w sposób przemyślany, to oszczędność czasu i pieniędzy. Inaczej, tracisz je na pisanie i promowanie tekstów, które nie konwertują.

MASZ WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, ŻEBY NAUCZYĆ SIĘ PISAĆ DOBRE TEKSTY

Jedyny brakujący element, to świadomość tego, co eksponować, by tekst, który piszesz był dla klienta: ciekawy (nie uciekł po pierwszym zdaniu), angażujący (czytał do końca), skuteczny (kupił to, co oferujesz, a przynamniej rozważył zakup).

Celem szkolenia „Świadomy Copywriting. Pisz teksty, które pomogą Ci skutecznie zdobywać więcej Klientów!” jest – byś więcej nie musiał się zastanawiać jak robić to dobrze.

MASZ DO WYBORU:

SZKOLENIE Z COPYWRITINGU
Kilkugodzinne/ jednodniowe (na żywo/ online).

DLA KOGO SZKOLENIE?
Dla każdego, kto chce dowiedzieć się na co zwracać uwagę w pisaniu tekstów, których zadaniem jest przyciągnięcie uwagi odbiorcy i zachęcenie do zakupu.

WARSZTATY Z COPYWRITINGU
Zamknięte, dwudniowe (na żywo).

DLA KOGO WARSZTATY?
Dla przedsiębiorców i firm, które chcą oprócz poznania najważniejszych zasad i wskazówek copywriterskich, poćwiczyć swój warsztat w praktyce.

TEMATYKA SZKOLEŃ I WARSZTATÓW:

Akcent położony jest na naukę świadomego pisania, dzięki któremu lepiej osiągniesz wyznaczone cele biznesowe.
W przypadku copywritingu, są to cele sprzedażowe zapewnienie wyższej konwersji, ale podczas szkoleń i warsztatów nie ograniczamy się do nauki tworzenia:

  • skutecznych opisów produktów i usług,
  • ofert sprzedażowych,
  • tekstów na stronę www.

Ćwiczymy także:

  • psychologiczną analizę person i profili odbiorców,
  • elementy storytellingu,
  • naukę tworzenia treści w social mediach,
  • pisanie artykułów blogowych.

MOJE METODY, TWOJE EFEKTY:

Jak to określiła jedna z uczestniczek moich szkoleń – „pracujemy na żywym organizmie”. Tworzymy i pracujemy na tekstach w odniesieniu do Twojej firmy. Dzięki temu, uczestnicy nie muszą przenosić ogólnych zasad tworzenia treści na swój biznes i ofertę, tylko od razu działamy na tekstach pod konkretne produkty i usługi.

Uczestnicy kursu na bieżąco otrzymują wskazówki – co należy poprawić i na co zwracać uwagę w tekstach, żeby treść spełniała określony cel biznesowy. Rozumiejąc rolę, jaką pełni dany zabieg, będziesz w stanie z łatwością tworzyć świadome treści także w przyszłości.

Otrzymujesz nie tylko gotowe teksty, które powstają w trakcie warsztatów, ale także know-how tworzenia treści dedykowanych pod Twoją markę oraz grupę docelową. Zamiast kilku zasad i szablonów poznasz kierunek myślenia o swoim produkcie/ usłudze i kliencie. Nauczysz się korzystać z tej wiedzy w pisaniu tekstów. Pozwala to na o wiele sprawniejsze tworzenie skutecznych treści sprzedażowych.

DLACZEGO WARTO UCZYĆ SIĘ COPYWRITINGU WŁAŚNIE ODE MNIE?

Może dlatego, że jako jedna z niewielu w tej branży, łączę bycie copywriterem-praktykiem z doświadczeniem dydaktycznym wykładowcy akademickiego. Dlatego moim celem jest nie tylko sprzedaż , ale przede wszystkim przekazanie Ci praktycznej wiedzy – jak samodzielnie pisać teksty, by pozyskiwać za ich pomocą więcej klientów i lepiej trafiać do swojej grupy odbiorców. 

Dopiero lata pracy ze studentami pokazały mi też, jak łatwo jest wpaść w pułapkę klątwy wiedzy myśląc, że nasi odbiorcy doskonale znają to, o czym mówimy. Najczęściej okazuje się, że jest wręcz przeciwnie. Dlatego nauczyłam się żeby:

  • niczego nie zakładać z góry,
  • zadawać pytania,
  • tłumaczyć na przykładach nawet to, co dla mnie jest oczywiste.

Dzięki temu szkolenia, które prowadzę nie są dla mnie, a dla uczestników i jesteśmy w tym procesie razem.

POD OKIEM DOŚWIADCZONEJ COPYWRITERKI I WYKŁADOWCZYNI AKADEMICKIEJ NAUCZYSZ SIĘ:

KTO NAJCZĘŚCIEJ JEST UCZESTNIKIEM MOICH SZKOLEŃ?

PRZEDSIĘBIORCY STARTUJĄCY ZE SWOIM BIZNESEM

PRZYSZLI, AMBITNI COPYWRITERZY, którzy w pisaniu widzą głębszy stopień wtajemniczenia, niż klepanie 1000 zzs za 10 PLN

PRZEDSTAWICIELE MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM, którzy chcą ulepszyć swoje teksty sprzedażowe

CHCESZ ZORGANIZOWAĆ TAKIE SZKOLENIE W SWOJEJ FIRMIE? – NAPISZ DO MNIE

Każdy Klient ma inne potrzeby, dlatego nie mam dla Ciebie ustandaryzowanej oferty. Wyślij do mnie wiadomość, a wspólnie określimy cele, na których Ci zależy i dobiorę najlepszą dla Ciebie i Twojej firmy formę szkolenia.