Jedyny brakujący element, to świadomość tego, co eksponować, by tekst, który piszesz był dla klienta: ciekawy (nie uciekł po pierwszym zdaniu), angażujący (czytał do końca), skuteczny (kupił to, co oferujesz, a przynamniej rozważył zakup).
Celem szkolenia „Świadomy Copywriting. Pisz teksty, które pomogą Ci skutecznie zdobywać więcej Klientów!” jest – byś więcej nie musiał się zastanawiać jak robić to dobrze.
SZKOLENIE Z COPYWRITINGU
Kilkugodzinne/ jednodniowe (na żywo/ online).
DLA KOGO SZKOLENIE?
Dla każdego, kto chce dowiedzieć się na co zwracać uwagę w pisaniu tekstów, których zadaniem jest przyciągnięcie uwagi odbiorcy i zachęcenie do zakupu.
WARSZTATY Z COPYWRITINGU
Zamknięte, dwudniowe (na żywo).
DLA KOGO WARSZTATY?
Dla przedsiębiorców i firm, które chcą oprócz poznania najważniejszych zasad i wskazówek copywriterskich, poćwiczyć swój warsztat w praktyce.
Akcent położony jest na naukę świadomego pisania, dzięki któremu lepiej osiągniesz wyznaczone cele biznesowe.
W przypadku copywritingu, są to cele sprzedażowe zapewnienie wyższej konwersji, ale podczas szkoleń i warsztatów nie ograniczamy się do nauki tworzenia:
Ćwiczymy także:
Jak to określiła jedna z uczestniczek moich szkoleń – „pracujemy na żywym organizmie”. Tworzymy i pracujemy na tekstach w odniesieniu do Twojej firmy. Dzięki temu, uczestnicy nie muszą przenosić ogólnych zasad tworzenia treści na swój biznes i ofertę, tylko od razu działamy na tekstach pod konkretne produkty i usługi.
Uczestnicy kursu na bieżąco otrzymują wskazówki – co należy poprawić i na co zwracać uwagę w tekstach, żeby treść spełniała określony cel biznesowy. Rozumiejąc rolę, jaką pełni dany zabieg, będziesz w stanie z łatwością tworzyć świadome treści także w przyszłości.
Otrzymujesz nie tylko gotowe teksty, które powstają w trakcie warsztatów, ale także know-how tworzenia treści dedykowanych pod Twoją markę oraz grupę docelową. Zamiast kilku zasad i szablonów poznasz kierunek myślenia o swoim produkcie/ usłudze i kliencie. Nauczysz się korzystać z tej wiedzy w pisaniu tekstów. Pozwala to na o wiele sprawniejsze tworzenie skutecznych treści sprzedażowych.
Może dlatego, że jako jedna z niewielu w tej branży, łączę bycie copywriterem-praktykiem z doświadczeniem dydaktycznym wykładowcy akademickiego. Dlatego moim celem jest nie tylko sprzedaż , ale przede wszystkim przekazanie Ci praktycznej wiedzy – jak samodzielnie pisać teksty, by pozyskiwać za ich pomocą więcej klientów i lepiej trafiać do swojej grupy odbiorców.
Dopiero lata pracy ze studentami pokazały mi też, jak łatwo jest wpaść w pułapkę klątwy wiedzy myśląc, że nasi odbiorcy doskonale znają to, o czym mówimy. Najczęściej okazuje się, że jest wręcz przeciwnie. Dlatego nauczyłam się żeby:
Dzięki temu szkolenia, które prowadzę nie są dla mnie, a dla uczestników i jesteśmy w tym procesie razem.
Każdy Klient ma inne potrzeby, dlatego nie mam dla Ciebie ustandaryzowanej oferty. Wyślij do mnie wiadomość, a wspólnie określimy cele, na których Ci zależy i dobiorę najlepszą dla Ciebie i Twojej firmy formę szkolenia.